Наша команда з великою увагою ставиться до кожного замовлення та гарантує його бездоганний стан до моменту відправлення.
Ми уважно оглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% - повну вартість. Тому, за транспортування товару в цілісності повністю відповідає компанія-перевізник. Просимо уважно оглядати товар при отриманні на відділенні або доставці кур'єром. У разі невідповідності вигляду товару та/або пошкодження зовнішньої упаковки, просимо ТЕРМІНОВО повідомити менеджеру і скласти Акт-претензію на компанію-перевізника. Ні в якому разі не приймайте пошкоджений товар перш ніж не поспілкуєтеся з менеджером. На товар, пошкоджений під час транспортування гарантія, заміна, повернення - не поширюється.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості коштом замовника:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар і причину повернення;
- Здійсніть зворотне повернення застрахувавши посилку на повну суму замовлення.
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару неналежної якості коштом продавця:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар і причину повернення (надайте фото і короткий опис невідповідності);
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять нашим коштом.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.