Наша команда з великою увагою ставиться до кожного замовлення та гарантує його бездоганний стан до моменту відправлення.

Ми уважно оглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% - повну вартість. Тому, за транспортування товару в цілісності повністю відповідає компанія-перевізник. Просимо уважно оглядати товар при отриманні на відділенні або доставці кур'єром. У разі невідповідності вигляду товару та/або пошкодження зовнішньої упаковки, просимо ТЕРМІНОВО повідомити менеджеру і скласти Акт-претензію на компанію-перевізника. Ні в якому разі не приймайте пошкоджений товар перш ніж не поспілкуєтеся з менеджером. На товар, пошкоджений під час транспортування гарантія, заміна, повернення - не поширюється.

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості коштом замовника:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар і причину повернення;
  2. Здійсніть зворотне повернення застрахувавши посилку на повну суму замовлення.
  3. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  4. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару неналежної якості коштом продавця:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар і причину повернення (надайте фото і короткий опис невідповідності);

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять нашим коштом.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.